Infolinka – pasívny telemarketing

Vďaka pasívnemu telemarketingu (infolinke) získava Váš zákazník rýchlu reakciu na svoje otázky, všetky potrebné informácie, technickú podporu, možnosť objednať tovar a taktiež vybaviť svoju reklamáciu.

Ako zvýšiť spokojnosť klientov tak, aby o vašej firme rozprávali s nadšením svojim známym a priateľom?

Túto, aj iné otázky ohľadom poskytovania starostlivosti o zákazníkov, nechajte kľudne na našich pleciach. Sme experti v poskytovaní nadštandardného zákazníckeho servisu pre rôzne segmenty na trhu. Náklady na zriadenie kvalitne fungujúceho call centra vo vašej firme môžu siahať zbytočne vysoko. Mať však pre zákazníka dostupnú možnosť riešiť telefonicky nový nákup alebo reklamáciu ihneď, je dnes pri súčasnej konkurencii priam podnikateľská nutnosť. Môžete ľubovoľne zadefinovať hodiny, kedy bude vaša infolinka dostupná a zároveň flexibilne prispôsobovať počet ľudí, ktorí budú pripravení profesionálne pristupovať k  vyriešeniu aj nevšedných požiadaviek vašich zákazníkov.

Vyskúšajte naše top aktivity:

  • Poskytovanie informácií k službám a tovarom
  • Prijímanie objednávok//vybavenie reklamácie
  • Automatické volanie späť zákazníkom pri dovolaní sa mimo pracovnej doby
  • Mailová a chat komunikácia so zákazníkom

Máte záujem o ponuku?

KONTAKTUJTE NÁS